#1 2009-11-10 17:10:14

Maskarad

Doświadczony Zawodnik|Mistrz Aquosa

7797566
Zarejestrowany: 2009-11-10
Posty: 237
Punktów :   
Domena: Aquos.Darkus
Bakugany: Najlepsze

Maskarad

Imię:Maskarad
Złoto:41450 ZA
PR:1100
Domena:Aquos,Darkus

Bakugany:
Percival[450]
Exedra[500]
Hades[600]
Elico[500]
Mantris[270]
Preyas[350]
Syrenoid[370]
Elfin[400]
Ultra Super Aquos[800]

Karty:
Demoniczna magia (Exedra) - zamienia w kamień bakugana sojusznika (niszczy go) i wysysa z niego całą jego moc, która jest dodawana do Exedry, po czym niszczy kartę otwarcia przeciwnika.
Szlak fotonów (Hades) - zmniejsza moc wszystkich bakuganów przeciwnika o 150 punktów.
Pani ciemności (Percival) - neguje moc karty super mocy.
Bojowa Marionetka (Percival) - pozwala przyzwać jednego z bakuganów przeciwnika na dowolne pole.
Sędzia Mythran (Elico) - moc przeciwnika maleje o 100 punktów.
Błyskawiczne zamrożenie (Elico) - neguje moc karty super mocy.
Marionetka (Mantris) - pozwala przenieść dowolnego bakugana na inne pole.
Postać (Ultra Super Aquos) - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.
Postać (Elfin) - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.
Potrójna Bitwa - sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się.
Podwodny świat - bakugan może przejść na inną kartę otwarcia (dla Aquos).
Unik i zwicęstwo - dzięki tej karcie bakugan o niższej mocy jest w stanie pokonać bakugana o wyższej mocy.
Wir Aquosa - zwiększa moc bakugana aquosa o 150 punktów.
Karta Anty Super Mocy - neguje efekt KSM przeciwnika.
Iluzja Wody (Preyas) - przenosi Preyasa na inną kartę otwarcia.
Błękitny Podstęp (Preyas) - neguje efekt karty otwarcia przeciwnika i zabiera mu 50 mocy, które dodaje sobie.
Błękitna Tarcza (Elfin) - jego moc rośnie o 200 punktów.
Bliźniaczy Powrót (Elfin) - jeżeli część mocy została odebrana Elfinowi, to dzięki tej karcie ta moc wraca ale zdwojona (czyli jak ktoś zabierze 100 mocy, to dzięki tej ksm odzyska 200).
Imitacja Wody (Syrenoid) - sprawia, że Syrenoid może pojawić się na dowolnej KO i nie można tej KO aktywować.
Anthemusa (syreni śpiew) (Syrenoid) - tworzy wir wodny, który wciąga przeciwnika, wygrywając bitwę.
Trójwimiarowy świat Vestroi (Ultra Super Aquos) - Dodaje 1000pkt mocy.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
makijaż permanentny noclegi Wisełka grzejniki wrocław gta forum